Sunday, April 25, 2010

TESTIMONI PENGGUNA SSQ1&2

Testimonial pengguna:

  • Norish , umur 30 tahun sudah berkahwin. Berumur 30 tahun

Bagi saya kecantikkan diri adalah untuk diri sendiri serta untuk orang tersayang, jadi bila membaca tentang SS-Q 1 & 2 , saya tertarik dengan fakta iaitu selain dari mencantikkan payudara SS-Q 1 & 2 juga merawat kitaran haid yang bermasalah. Pada fikiran saya biarlah senggugut saya yang teruk ini boleh berkurangan, jadi apa salahnya mencubakan!!.

Lebih kurang 1 minggu mengambil SS-Q 1 & 2 terasa denyut-denyut dipayudara dan masuk minggu kedua saya terpaksa membeli coli baru kerana terasa sangat ketat, suami pun perasan dan memuji dengan perubahan tersebut, biasalakan lepas menyusu anak jatuh la sikitkan, tapi sekarang 80% dah ok. Paling mengembirakan saya kedatangan haid kali ini senggugut ringan sahaja setakat sengal-sengal dipinggang , sebelum ini sampai kena injection la.....

  • Cassy, umur 27, Tawau, Sabah. Belum berkahwin
Orang kata jika keturunan breast kecil kita tidak boleh buat apa-apa lagi, terima nasib sajalah. Kawan-kawan ada mencuba dan nampak kesan yang benar-benar terjadi, teruslah saya order dan kini hampir kali kedua. Keturunan bukanlah penyebab kita tidak boleh berusaha kan, kini saya sudah berubah dari cup B ke C. Yakin la skit untuk dressing ranggi kan.

No comments: