Monday, April 26, 2010

POMEPURE - JUS DELIMA ASLI

Produk baru yang saya amat tertarik dengan khasiatnya, tambahan pula buah delima sememangnya dari dulu telah diamalkan oleh nenek moyang kita bagi merawat pelbagai penyakit. Kini produk ini disediakan didalam bentuk jus yang amat lazat. Apa yang menariknya tentang produk baru ini, ia disediakan tanpa mengguna bahan-bahan awet, pewarna, perisa, gula atau bahan-bahan yang berunsurkan kimia. 

 Jus Pomepure adalah sumber yang kaya dengan kandungan ‘phytochemical’ untuk kebaikan jantung dan salur darah yang sempurna. Ia bukan sahaja merendahkan tahap kolestrol, tetapi juga merendahkan tekanan darah dan mengurangkan tahap sesak nafas (altherosclerosis). Jus Pomepure juga bagus untuk mengelakkan kanser payudara, kanser kelenjar pundi kencing, kanser usus, leukimia, dan juga untuk mengelak perubahan jantung yang ditumbuhi tumor. 

DELIMA MEMBANTU MENSTABILKAN PARAS KOLESTROL
 
Kebenarannya adalah tahap kolestrol yang buruk boleh membawa risiko yang buruk pada kesihatan. Adalah sukar untuk mengekalkan tahap kolestrol dalam badan. Delima akan membantu meningkatkan tahap kolestrol yang baik disamping menurunkan kolestrol yang buruk. Kebaikan ini sahaja dapat memberi keajaiban pada kesihatan pengguna. 
DELIMA MEMPUNYAI TAHAP ANTIOKSIDAN YANG TINGGI Delima terbukti mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi berbanding pesaingnya seperti anggur merah dan teh hijau. Apabila kamu perlukan sumber antioksidan pada kehidupan seharian, kamu perlu pastikan ia adalah antioksidan yang paling bagus. Delima merupakan sumber terbaik untuk  antioksidan.

DELIMA MELAWAN PENYAKIT JANTUNG Delima membantu melancarkan peredaran darah dalam badan. Ini adalah kaedah terbaik melindungi diri daripada penyakit jantung atau serangan jantung. Berdasarkan kajian terbaru, kandungan antioksidan dalam jus delima membantu menurunkan pembentukan lemak pada dinding arteri. Antioksidan membantu membaiki kawasan sel yang rosak. Delima mengandungi flavonoids’ dan ‘polyphenols’ yang tinggi, antioksidan yang mampu melawan penyakit jantung dan kanser.

DELIMA MEMBERI DAN MERANGSANG TENAGA BATIN
Jus delima kaya dengan antioksidan yang dapat meningkatkan pengaliran darah pada genitals (alat kelamin)
DELIMA MENGUATKAN SISTEM PERTAHANAN BADAN
Delima merupakan pendekatan yang baik bagi melawan penyakit. Delima dapat memperbaiki  kitaran darah pengguna. Tahap antioksidan yang tinggi dalam Delima akan membantu menguatkan sistem dalam badan dan melawan apa jua penyakit. Ini adalah langkah awal untuk pengguna dari menjadi mangsa serangan jantung atau penyakit hati. Khasiat lain:

  •   DELIMA MENGHALANG KEMASUKAN VIRUS HIV-1 DAN MICROBICIDE

  • DELIMA MENGURANGKAN RISIKO PENYAKIT KENCING MANIS

  • DELIMA MENGELAKKAN KANSER KELENJAR PROSTATE

  • DELIMA MELAWAN KANSER PAYUDARA

  • DELIMA MEMBANTU MERENDAHKAN TEKANAN DARAH

  • DELIMA MENGUATKAN KESIHATAN GIGI

  • DELIMA MENCEGAH DARIPADA PENYAKIT ALZHEIMER (Nyanyuk)

  • DELIMA MELINDUNGI OTAK BAYI

  • DELIMA MENGURANGKAN BATUK DAN ASTHMA

  • DELIMA MELAWAN PENYAKIT GOUT

  • DELIMA MENGELAK PENYAKIT AWAL PAGI
         (ALAHAN IBU MENGANDUNG)

  • DELIMA MENCANTIK DAN MERAWAT KULIT KEPELBAGAIAN VITAMIN 
Harga:  RM180  Semenanjung / Sabah & Sarawak RM185. Penghantaran adalah percuma


No comments: